  • 1. Data: 2002-10-23 09:12:50
    Temat: Podpis na fakturze VAT?
    Od: "nijou" <n...@g...FUCK.pl.SPAMMERS.ORG>

    Witam, prowadze jednoosobowa DG. Ostatnio ktos mi powiedzial, ze na
    kazdej fakturze, (przy zakupie towarow) musze sie podpisywac CZYTELNIE.
    Do tej pory stawialem bazgrola, czyli moj standardowy podpis. To jak to
    jest?

    nijou

  • 2. Data: 2002-10-23 09:58:25
    Temat: Re: Podpis na fakturze VAT?
    Od: Nikt <n...@p...onet.pl>

    nijou wrote:

> [...]
    > kazdej fakturze, (przy zakupie towarow) musze sie podpisywac
    > CZYTELNIE. Do tej pory stawialem bazgrola, czyli moj standardowy

    Podpis czytelny

    lub

    Imię + nazwisko + podpis nieczytelny

  • 3. Data: 2002-10-23 13:28:14
    Od: "buba" <1...@w...pl.ANTYSPAM>

    > Witam, prowadze jednoosobowa DG.

    eee...nijou...a moze tak biuro rachunkowe z 3ctiy....rzuc haslo na prt..moze
    ktos odpowie ;-))))

    bubbbbaaa

  • 4. Data: 2002-10-23 13:29:57
    Od: "nijou" <n...@g...FUCK.pl.SPAMMERS.ORG>

    "buba":

    | eee...nijou...a moze tak biuro rachunkowe z 3ctiy....rzuc haslo na
    prt..moze
    | ktos odpowie ;-))))

    Jakos do dzis bez problemu mi wszystko szlo... a tu 2 errory na raz.
    :-( dam rade, spoko...

    nijou

  • 5. Data: 2002-10-23 16:18:25
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "nijou" <n...@g...FUCK.pl.SPAMMERS.ORG> napisał w wiadomości
> [...]
    > kazdej fakturze, (przy zakupie towarow) musze sie podpisywac CZYTELNIE.
    > Do tej pory stawialem bazgrola, czyli moj standardowy podpis. To jak to

    "Od zawsze" był wymagany czytelny napis odbierającego (mógł być
    maszynowy/komputerowy) + podpis (bazgroł)
    Jeśli nie było czytelnego napisu odbierającego podpis musi być czytelny.

    Takie "paragrafy". Że bezsensowne - wiemy, ale stosować się do nich niestety
    trzeba,chyba, że ktoś lubi utarczki z US

  • 6. Data: 2002-10-24 09:37:42
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Nikt" <n...@p...onet.pl> wrote in message

    > Podpis czytelny
    >
    > lub
    >
    > Imię + nazwisko + podpis nieczytelny

    Czytelny podpis lub imie i nazwisko i podpis (moze byc wtedy cytelny, bzdz
    nie)

    Boguslaw