  • 11. Data: 2013-07-15 20:27:00
    Temat: Re: Wedlug organow skarbowych... (cross, FUW)
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    hiki o! wrote:
> [...]
    /wiadomosci/dzis-w-wiadomosciach/fiskus-chce-sie-zab
    rac-za-napiwki/7393276

    > Niech barmani podciagaja napiwek za zarobek z nierzadu ;)

    o ile takowy swiadcza US na pewno nie bedzie mial nic przeciwko temu.

    > czyli jak nie dam napiwka to mnie nie obsluza?
    >
    > sprawdz.
    >
    > jednak obsluza.
    >
    > ;)

    na paragonie nie ma rowniez pozycji za prad, gaz i papier toaletowy, a
    jednak po ciemku, zimnego nie jesz i palcem podcierac sie nie musisz.

    lapiesz?

    to jest koszt restauracji nie twoj. ty to dostajesz za darmo.

  • 12. Data: 2013-07-15 21:01:02
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 15.07.2013 20:23, witek pisze:

    > No nie masz
    >
    > No i?

    i to, że coś nie figuruje na paragonie, nie znaczy że nie jest w cenie.
    Na paragonie za komputer też niekoniecznie masz dysk twardy, a jednak
    pewnikiem jest on w cenie.

    W żarciu masz i składniki i kelnera i kucharza i inne milion rzeczy.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 13. Data: 2013-07-15 21:03:11
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 15.07.2013 20:27, witek pisze:
    > to jest koszt restauracji nie twoj. ty to dostajesz za darmo.

    Nie, nie za darmo. Płacisz za to. Płacą za komputer płacisz za dysk,
    pamięć, śrubki etc. A płacąc za dysk płacisz za talerze, głowice,
    obudowę, elektronikę... A płacąc za elektronikę płacisz za kondensatory,
    rezystory, tranzystory, diody... A płacąc za..... Za ludzi też płacisz.
    Za pracę projektanta, składacza, dowoziciela etc.

    Generalnie to, że czegoś nie ma na paragonie, nie znaczy że jest za darmo.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 14. Data: 2013-07-15 21:23:04
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

> [...]
    > pewnikiem jest on w cenie.
    >
    > W żarciu masz i składniki i kelnera i kucharza i inne milion rzeczy.

    I dalej pytam no i co z tego.
    Wszystkie skladniki masz w zarciu bo tak sie kalkuluje biznes plan.
    Laczenie z podatekim za grunt.

    No masz.
    Ale po co w ogole o tym wspominasz?

  • 15. Data: 2013-07-15 21:26:41
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

> [...]
    > Za pracę projektanta, składacza, dowoziciela etc.
    >
    > Generalnie to, że czegoś nie ma na paragonie, nie znaczy że jest za darmo.

    A skad wiesz?

    Moze akurat jest za darmo.
    Nie wiesz jak kanjpa skalkulowala cene produktu i jakie skladowe w to
    wchodza.. Moze akurat obslugi kelnera nie wliczyla do ceny produktu,
    biorac to na siebie.

    Jeszcze raz. Nie twoj biznes jak knajpa policzyla cene.

    Moze cena byla tylko za wage miecha, a ziemniaczki wraz z obsluga
    dostales gratis.

  • 16. Data: 2013-07-15 21:29:10
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 15.07.2013 21:26, witek pisze:
> [...]
    > Nie wiesz jak kanjpa skalkulowala cene produktu i jakie skladowe w to
    > wchodza.. Moze akurat obslugi kelnera nie wliczyla do ceny produktu,

    No jakaś jednorazowa promocja pewnie tak by mogła być.

    > Jeszcze raz. Nie twoj biznes jak knajpa policzyla cene.
    > Moze cena byla tylko za wage miecha, a ziemniaczki wraz z obsluga
    > dostales gratis.

    A rozliczyli to jako darowiznę?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 17. Data: 2013-07-15 21:29:17
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 15.07.2013 21:23, witek pisze:
    > No masz.
    > Ale po co w ogole o tym wspominasz?

    No coś magicznie wspominałeś o ,,za darmo''.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 18. Data: 2013-07-15 21:32:38
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > No jakaś jednorazowa promocja pewnie tak by mogła być.

    > A rozliczyli to jako darowiznę?

    a to juz oddzielny problem, czy w ogole musieli.

    te 10% pasty do zebow gratis jakos sie sprzedaje i darowizn raczej nikt
    nie rozlicza.

  • 19. Data: 2013-07-15 21:33:12
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > No coś magicznie wspominałeś o ,,za darmo''.

    za cos przeplacisz w ramach tego dostaniesz cos za darmo.
    dlaczego nie?

  • 20. Data: 2013-07-15 22:03:34
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 15.07.2013 21:33, witek pisze:

    > za cos przeplacisz w ramach tego dostaniesz cos za darmo.
    > dlaczego nie?

    Dlatego, że to jest tylko Gadka Marketingowa. Poza tym, nawet jak
    kupujesz e-fajkę za 1,23zł w ramach ,,promocji'', że kupiłeś Książeczkę
    o e-fajkach za 200zł, to i tak masz za 1,23 a nie za darmo. A już jak
    nie jest na paragonie to zupełnie nie ma mowy o tym, że za darmo. Jak
    kupujesz chleb, to będziesz mówił, że żytnia jest darmo, a płacisz za
    pszenną i wodę?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek