  • Data: 2005-10-13 11:03:27
    Temat: Re: Wejscie w VAT po przekroczeniu progu...
    Od: Janusz <j...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 13 Oct 2005 11:26:58 +0200, Gotfryd Smolik news wrote:

    > Tak patrzę po rozporządzeniu:
    > "podać na fakturze miesiąc i rok dokonania sprzedaży w przypadku sprzedaży
    > o charakterze ciągłym"
    > Jeden miesiąc, nie miesiące.

    Nie jestem za tym zeby nie placic i darmowy kredyt ze strony TPSA jest
    moim zdaniem calkiem ladnym wynagrodzeniem za niedostawanie faktur:)
    Ale jesli taka faktura nie jest zgodna z przepisami, to potem w US
    mogliby sie do niej mi przyczepic i by sie okazalo ze odliczylem VAT w
    sytuacji, kiedy nie moglem tego zrobic, bo byla zla faktura...
    Czyli takowej nie moge przyjac i nie moge placic, ciekawe, ciekawe :D
    I co wtedy?

    > ZA CO ???
    > Wypraszam sobie :] ;) (porady, nie podziękowania)

    Hm :) Ja nie jestem dobry z naszego ojczystego jezyka, wiec czasem
    robie bledy w nazewnictwie, ale tym razem nie wiem co moglo byc nie
    tak. Zdanie krotkie ;) W koncu dzieki Tobie wiem, ze wystarczy wpisac
    okres uslugi na rachunku zeby bylo jasne, ze to to jest usluga ciagla
    :)

    --
    Pozdrawiam,
    Janusz