    From: andrzej <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Wezwanie do US
    Date: Sun, 18 May 2008 11:40:43 -0700 (PDT)

    > czasowo zamieszkuje w innym miescie (co zglosilem do wlasciwego US
    > miesiac temu na formularzu NIP-3).

    ... miesiąc temu? czyli na dzień 31.12.07 podlegałeś pod "stary" US;

    > Czy poprzedni US powinien przeslac moje kwity do aktualnego, czy moga
    > mnie ciagac 200km celem zlozenia wyjasnien?

    w starym US powinieneś złożyć zeznanie roczne, wszelkie sprawy jakie
    masz do uregulowania z fiskusem za rok 2007 będziesz musiał wypełnić
    właśnie tam... więc US raczej twoich "kwitów" nie prześle do nowego.

    Nie powinno być jednak problemów aby załatwić wszelkie sprawy za
    pośrednictwem poczty, nie musisz jechać te 200 km:) Jedynie dowiedz
    się o co chodzi, przedzwoń lub lepiej napisz pismo z wyjaśnieniami do
    US. Potem już tylko zrób co będą od Ciebie wymagać... i wyślij to
    pocztą.