    From: Wwieslaw <u...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Wezwanie do US
    Date: Sun, 18 May 2008 22:17:30 +0200

    KsZZysiek wrote:

    > To akurat postąpiłeś zupełnie na swoją niekorzysc. Jak sie nie stawisz w
    > terminie wskazanym w tym wezwaniu to nałożą ci karę. A jak sie odwołasz
    > to pokazą ci maila, ze o tym wiedziałes.
    >
    > :)

    Ale ja wezwania nie widzialem... Wiem tylko ze czeka na poczcie. Co do
    wlasciwosci poprzedniego US sie zgodze (bo byl wlasciwy na 31.12.2007),
    ale adres do doreczen chyba powinien ich obowiazywac aktualny? Jesli
    kiedys mieszkalem 600km stad i tam mialem wlasciwosc US, to US moze mi
    pod _stary_i_nieaktualny_ adres skutecznie doreczac, tylko dlatego ze
    kiedys tam przebywalem?

    Wieslaw