  • 1. Data: 2004-10-22 08:34:41
    Temat: Wiecie już?
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    No to (prawie) mamy 50-procentowe podatki. Sejm uchwalił, z dosyć
    miażdżącą przewagą.

    --
    pozdrawiam
    Jarek

  • 2. Data: 2004-10-22 08:56:34
    Temat: Re: Wiecie już?
    Od: xyz <x...@x...pl>

    Dnia 22-10-2004 10:34, Użytkownik Jarek Spirydowicz napisał:

    > No to (prawie) mamy 50-procentowe podatki. Sejm uchwalił, z dosyć
    > miażdżącą przewagą.

    Z punktu widzenia roboty w księgowości znacznie istotniejsza jest
    informacja, że niewypłacone wynagrodzenia nie będą kosztem uzyskania
    przychodów. Kolejna cegiełka na garb księgowej/go.

    --
    xyz

  • 3. Data: 2004-10-22 09:06:16
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Jarek Spirydowicz napisał:
    > No to (prawie) mamy 50-procentowe podatki. Sejm uchwalił, z dosyć
    > miażdżącą przewagą.

    Gdzie przeczytałes/usłyszaleś?
    Daj namiary, nie koniecznie interentowe.

    Maddy niedobudzona

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 4. Data: 2004-10-22 09:12:18
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Maddy napisał:

    > Gdzie przeczytałes/usłyszaleś?
    > Daj namiary, nie koniecznie interentowe.

    Juz wiem. Jest co nieco na stronie GW
    23.html

    600tys w roku... hmm... Znam takich przedsiębiorcow ale oni rozliczają
    się liniowo 19% więc ich to nie dotknie. Łupnie tych wszystkich prezesów
    spólke skarbu państwa, a zwłaszcza ich odprawy
    Bo chyba liniowej stawki nie zlikwidowali???

    Maddy juz obudzona

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 5. Data: 2004-10-22 09:12:39
    Od: "Lesio5" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Jarek Spirydowicz" <j...@k...szczecin.pl> napisał w
    wiadomości news:jareks-F4F269.10344122102004@gigaeth-gw.news.tp
    i.pl...
    > No to (prawie) mamy 50-procentowe podatki. Sejm uchwalił, z dosyć
    > miażdżącą przewagą.

    Odnosze wrazenie, ze do wejscia w zycie tej poprawki do ustawy PIT jeszcze
    daleka droga legislacyjna (senat, z powrotem sejm, veto prezydenta, obalenie
    veta prezydenta).

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    I thought I was someone else, someone good.

  • 6. Data: 2004-10-22 09:46:15
    Od: "Łukasz Góralczyk" <l...@p...onet.pl>

> [...]
    i.pl...
    > No to (prawie) mamy 50-procentowe podatki. Sejm uchwalił, z dosyć
    Wiemy... Chyba rzuce robote, nie bede oddawal mojej krwawizny tym
    zdzierca;-)

    Pozdrawiam
    LG

  • 7. Data: 2004-10-22 11:48:28
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <claj4a$piq$1@nemesis.news.tpi.pl>, Maddy <m...@e...com.pl>
    wrote:

    > 600tys w roku... hmm... Znam takich przedsiębiorcow ale oni rozliczają
    > się liniowo 19% więc ich to nie dotknie. Łupnie tych wszystkich prezesów
    > spólke skarbu państwa, a zwłaszcza ich odprawy

    Eee tam. Wyemigrują.

    > Bo chyba liniowej stawki nie zlikwidowali???

    Nie wiem. Zapodałem tyle, co usłyszałem w TVN24, więcej nie oglądałem,
    bo trza było do roboty.

  • 8. Data: 2004-10-22 11:54:50
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <claipi$8tp$2@news.onet.pl>, "Lesio5" <l...@w...pl> wrote:

> [...]
    > daleka droga legislacyjna (senat, z powrotem sejm, veto prezydenta, obalenie

    O, mamy niepoprawnego optymistę :)

  • 9. Data: 2004-10-22 11:55:39
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

> [...]
    i.pl...
    > No to (prawie) mamy 50-procentowe podatki. Sejm uchwalił, z dosyć

    Alez populizm, no! Wprawdzie nigdy tyle nie zarabialem, aby wpadac w taka
    stawke, i najprawdopodobniej nie bede zarabial, ale uwazam to za skrajna
    glupote. Skoro bez problemu "ucieka sie" ze stawki 40%, to z ta tez sie
    sobie poradzi. To nic innego tylko naklanianie do lamania prawa, poprzez
    proby stanowienia prawa sprzecznego ze zdrowym rozsadkiem. Skrajna
    naiwnoscia jest poglad, ze to zwiekszy wplywy budzetowe w istotny sposob,
    zreszta nie sadze aby autorzy pomyslu w to wierzyli. No coz, moze przepadnie
    w senacie ta poprawka.

    marekz