  • 1. Data: 2002-03-23 20:49:16
    Temat: Wiedza popłaca
    Od: "Krzysztof-Piasecki" <k...@i...pl>

    Zobaczcie kalkulację ekonomiczną o kilka stopni niżej, w
    Po swoich doświadczeniach mogę stwierdzić, że wiedza jest rzeczywiście
    najlepszą inwestycją i zwraca się wielokrotnie. W dodatku podczas
    eksploatacji nie zużywa się, lecz narasta. Jednak opłacalność nie jest aż
    tak wielka...
    Pozdrawiam
    Krzysztof

  • 2. Data: 2002-03-23 22:15:15
    Temat: Re: Wiedza popłaca
    Od: "Kasia L." <k...@2...pl>

    Użytkownik "Krzysztof-Piasecki" <k...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:a7ipjp$d18$1@news.tpi.pl...
> [...]
    > najlepszą inwestycją i zwraca się wielokrotnie. W dodatku podczas
    > eksploatacji nie zużywa się, lecz narasta. Jednak opłacalność nie jest aż

    a najciekawsze jest to że ów człowiek uważa że jest "zrozpaczony":)))
    tyle kasy.... ludziom to już się w głowach poprzewracało:))))
    Pzdr!
    Kasia L.

  • 3. Data: 2002-03-25 08:16:47
    Od: "Darek" <u...@f...onet.pl>

    Nabijacie się z osoby mało obeznanej w temacie!!!

  • 4. Data: 2002-03-25 09:19:49
    Od: "Kasia L." <k...@2...pl>

    nie nabijamy się tylko jej zazdrościmy :)))