  • 1. Data: 2002-03-23 10:02:03
    Temat: ulga budowlana przed-małżeńska...
    Od: "Piotr" <p...@i...pl>

    Skorzystałem już raz z ulgi budowlanej 2 lata temu, gdy byłem kawalerem.

    Czy za jakiś czas mogę skorzystać z takiej ulgi raz jeszcze (na nowych
    warunkach) gdy będę rozliczał PDOF wspólnie z żoną?

    W gazetach piszą, że ulga b. jest praktycznie ulgą z której można skorzystać
    raz w życiu, ale gdzie to jest zapisane w prawie?

    Pozdrowienia,
    Piotr

  • 2. Data: 2002-03-23 10:08:09
    Temat: Re: ulga budowlana przed-małżeńska...
    Od: "Piotr" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Piotr" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    skorzystać
    > raz w życiu, ale gdzie to jest zapisane w prawie?

    Na grupie znalazłem info, że w ww. przypadku tylko pomniejsza się limit ulgi
    do wykorzystania.
    Chyba zatem stwierdzenie z prasy, że z ulgi mozna skorzystać tylko raz jest
    nieprawdziwe...
    P.