eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiWitamy Zwiazek Socjalistycznych Stanow Amerykanskich ;) › Re: Witamy Zwiazek Socjalistycznych Stanow Amerykanskich ;)
    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Witamy Zwiazek Socjalistycznych Stanow Amerykanskich ;)
    Date: Mon, 09 Nov 2009 08:58:19 +0100

    Przemysław Adam Śmiejek pisze:

> [...]
    > użytku wyrzucić.

    > Ale jaką ma osoba zainteresowana możliwość, jeżeli choruje przewlekle i
    > jej nie stać? Póki jesteś młody, myślisz inaczej. Myślisz sobie ,,jak mi
    > coś się stanie, zaciągnę kredyt, poskładam się jakoś, a potem najwyżej
    > jakoś spłacę, a zresztą ubezpieczyłem się od jednorazowych zdarzeń''.
    > Gorzej jak nagle zdarzy Ci się choroba przewlekła. Jak na kilka lat albo
    > do końca życia wyeliminuje Cię z pracy zawodowej, jak będziesz zdychał,
    > bo odszkodowanie z ubezpieczenia się skończy, oszczędności skończą...

    Poddałem pod dyskusje problem, który jest i będzie narastał. Ktoś
    musi mieć w końcu możliwość stwierdzenia "można leczyć, ale się nie
    opłaca". Ktoś musi być tym dr. Mengele. Wymagania, aby był to urzędnik,
    choćby nawet minister zdrowia, nie uważam za słuszne.

    Odpowiadanie sloganami i socjalistycznymi hasłami nie rozwiąże problemu.

    Równie dobrze mógłbym odpowiedzieć: kto ma płacić za leczenie,
    którego nie chce już pokryć NFZ, a które przedłużyłoby mi życie o miesiąc?

    i dalej
    >oczywiście, lepiej potraktować człowieka jak przedmiot i niezdatny do
    > użytku wyrzucić.

    >jak będziesz zdychał,
    > bo odszkodowanie z ubezpieczenia się skończy, oszczędności skończą...

    Jak widać ubezpieczenie też nie zapobiega powyższemu.

    --
    Liwiusz