  • 1. Data: 2005-05-20 12:31:10
    Temat: Właściwy US
    Od: "inka" <inka21@'WYTNIJ_TO_BO_JEST_TO_TUTAJ_NIEPOTRZEBNEpoczta.onet.pl>

    Jaki urząd skarbowy jest właściwy do złożenia zeznania podatkowego w
    podatku od spadków i darowizn? Mojego miejsca zamieszkania czy położenia
    przedmiotu spadku?

    Z góry dziękuję,
    Inka

  • 2. Data: 2005-05-20 14:27:14
    Temat: Re: Właściwy US
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > Jaki urząd skarbowy jest właściwy do złożenia zeznania podatkowego w
    > podatku od spadków i darowizn? Mojego miejsca zamieszkania czy położenia
    > przedmiotu spadku?

    Twojego miejsca zamieszkania. To ty jestes podatnikiem, a nie przedmiot
    spadku.

  • 3. Data: 2005-05-20 20:36:05
    Od: "inka" <inka21@'WYTNIJ_TO_BO_JEST_TO_TUTAJ_NIEPOTRZEBNEpoczta.onet.pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@S...op.pl> napisał w
    wiadomości news:MPG.1cf8122c4f13f02298a078@news.task.gda.pl...

    > Twojego miejsca zamieszkania. To ty jestes podatnikiem, a nie
    przedmiot
    > spadku.

    A jednak nie. Udało mi się to w końcu znalezc. Właściwość określa sie
    prawie analogicznie jak właściwość sądu stwierdzającego nabycie spadku.

    --
    Pozdrawiam,
    Inka

  • 4. Data: 2005-05-23 06:00:42
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > A jednak nie. Udało mi się to w końcu znalezc. Właściwość określa sie
    > prawie analogicznie jak właściwość sądu stwierdzającego nabycie spadku.

    To twoja decyzja ;-)