  • 1. Data: 2005-03-16 10:25:36
    Temat: Własna działalnośc gospodarcza.
    Od: "Ernest" <e...@k...sowilo.pl>

    Czy ktoś mógłby udostępnić mi jakiś link na temat: jak założyć działalnośc
    gospodarczą, jak sie rozliczać, jakie płyną z tego korzyści, czy to się
    opłaca itp. najogólniej rzecz biorąc wszystko co mogłoby mi sie przydać.
    Wiem na ten temat bardzo mało więc prosze o pomoc. Z góry dziękuję i
    pozdrawiam. :)

  • 2. Data: 2005-03-16 11:11:38
    Temat: Re: Własna działalnośc gospodarcza.
    Od: Black Peter <b...@w...pf.pl>

    http://tiny.pl/htpx

    --
    _ ) _ \
    _ \ __/ *Black Peter*

  • 3. Data: 2005-03-16 14:49:42
    Od: "Marko" <o...@p...onet.pl>

    Jeśli chodzi o kompleksowe rozliczanie DG to sprawdź na:

    www.biurowdomu.pl

  • 4. Data: 2005-03-16 14:59:41
    Od: "opix" <m...@v...pl>

    Użytkownik "Marko" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Jeśli chodzi o kompleksowe rozliczanie DG to sprawdź na:
    >
    > www.biurowdomu.pl

    jak jest zielony to całkiem nic mu to nie pomoże
    tu jest aktualny zbiór ustaw http://www.polskieustawy.com/

    --
    == opix ==