    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Wlasna dzialalnosc, pytania poczatkujacego.
    Date: Tue, 18 Nov 2003 10:18:13 +0100

    On Mon, 17 Nov 2003, Tomasz 'Merlin' Kolinko wrote:

    >+ Witam,
    >+ Chce otworzyc dg. Sytuacja bedzie wygladala tak, ze przez pierwszych pare
    >+ miesiecy moge nie miec zadnych przychodow, a jedynie podpisze kilka umow i
    >+ kupie troche sprzetu na firme. Czy moge natychmiast po rozpoczeciu
    >+ dzialalnosci ja zawiesic

    ...w celu ? Zależy ci na tym żeby PIT-5 i VAT-7 nie składać ?

    Polecam:
    http://tinyurl.com/vh3g
    ...czyli:
    http://groups.google.pl/groups?num=100&hl=pl&lr=&ie=
    UTF-8&oe=UTF-8&as_drrb=b&q=zawieszanie+%7C+zawiesic+
    %7C+zawiesi%C4%87+numer+group%3A*.podatki&btnG=Szuka
    j+z+Google&as_miny=2001&as_minm=1&as_mind=11&as_maxy
    =2003&as_maxm=12&as_maxd=24

    ...oraz podobnie sformułowane pytania.

    [...]
    >+ Kolejna sprawa - jako date rozpoczecia okreslilem 8-go stycznia, ale
    >+ formalnosci chce zalatwic juz teraz. Zalozmy, ze zdobede pierwszego klienta
    >+ przed ta data, na zlecenie ktorego realizacja zajmie kolejne pol roku. Jak
    >+ rozwiazac kwestie umowy? Podpisac ja na siebie

    Masz na myśli umowę "osobistą" ? Powiem że nie widzę możliwości,
    żeby w zakresie DG równolegle "działać osobiście". Przed wykonaniem
    umowy "osobistej" wykreśliłem z zakresu DG kolizyjny wpis :), i to
    z zastrzeżeniem że faktycznie nie wykonywałem (na DG) poprzednio
    nic z tej działki. "Każdy odpowiada za siebie", jak powiadają....

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)