  • Data: 2005-02-28 07:11:49
    Temat: Re: "Własne potrzeby mieszkaniowe" - ulga
    Od: "Jano" <m...@h...gula> szukaj wiadomości tego autora

    news:cvqnf4$no6$5@inews.gazeta.pl...

    > Z tym, że US strasznie się czepia, jeżeli chodzi o remontowanie nowego
    > mieszkania.

    W 90 roku odebrałem mieszkanie - po odbiorze (na szczeście na koszt
    wykonawcy) dokonano generalnego remontu - wymiana wykładzin, szlifowanie i
    tytnkowanie scian, szlifowanie pasadzek itp. - tak było sp... po oddaniu -
    czy to nie był remont nowego mieszkania?
    A w przedremontowym niestety nie dało się mieszkać.
    Ale wielu lokatorów (mniej upierdliwych) remontowało na włąsny koszt.
    A dlaczego - bo gdzieś trzeba było mieszkać a mieszkania nie stały jak
    teraz do wyboru.

    > Jeżeli faktury masz sprzed daty odbioru technicznego mieszkania, to jest
    > to budowa, a nie remont.
    A to inna para kaloszy.
    Ale można odebrać i wykańczać. Tak zrobił sąsiad.