  • Data: 2007-01-03 12:59:14
    Temat: Re: Wpłata na konto
    Od: "PiotrB." <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 03-01-2007 o 12:07:28 Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    napisał:

    > Przeszukaj ostatnie kilka tygodni na hasło "depozyt".

    Dzięki. tzn., że wg Ciebie powinienem zapłacić podatek
    od czynności cywilnoprawnych? Te 2% czyli w tym przypadku 200zł?
    tzn. złozyć zeznanie, że udzieliłem pożyczki mimo, że nie udzieliłem:/
    Czy urzędnicy naprawdę mogą się czepiać o coś takiego?
    pozyczka na 5 godzin? W jaki sposób w ogóle US wykrywa coś takiego?

    > Były takie wątki jak np. "użyczenie konta osobistego" właśnie!
    > Wyszukiwarka tu:
    > http://groups.google.pl/groups?as_q=depozyt&num=100&
    as_ugroup=*.podatki
    > Depozyt nieprawidłowy jest ustawowo traktowany jak pożyczka, a trudno
    > "oznaczyć" pieniądze w postaci elektronicznej :(

    Dlaczego trudno? W tytule wpłaty wpisałem "Wpłata taka a taka"
    a w tytule przelewu na moje konto było "Zwrot wpłaty takiej a takiej".
    Dla mnie jasne jest, ze to te same pieniądze i nikt nimi
    w międzyczasie nie mógł rozporządzać bo nie została wykonana żadna
    operacja na tym koncie:)

    Piotr