    From: "Łukasz Góralczyk" <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Wrrr VAT
    Date: Fri, 13 Feb 2004 14:37:29 -0000

    Użytkownik "/slawek" <w...@W...pl> napisał w wiadomości
    news:c0ieo9$ibv$1@news.onet.pl...
> [...]
    Natomiast z

    > Żadnych dokumentów? Nawet wewnętrznych? Instrukcji obsługi, LT, OT,
    > kartoteki inwentarzowej, książki serwisowej? Czegokolwiek, żeby im
    > podsunąc pod nos i pokazać palcem: "ło, maszyna zaczęła swój
    > żywot/pojawiła się łu nas (niepotrzebne skreślić) w 199.., a więc była
    > owatowana..."(itd). Może numer seryjny wybity gdzieś na machinie z
    > którego da się wyczytać datę produkcji?

    Przyznaje (po dobroci:-), ze uwagi Adi maja sens odnosnie przepisow VAT, ale
    z drugiej strony niestety dokumentow brak, a akurat tych, o ktorych
    wspominasz sam bym nie przyjal...:
    1. instrukcja obslugi - brak zwiazku z podatkami;
    2. ksiazka serwisowa - j/w
    3. LT - to byla sprzedaz, poza tym bez informacji czy to netto czy brutto...
    4. OT - kielbaski...:-)
    5. kartoteka - bez informacji czy to netto czy brutto...

    Natomiast inryguje mnie pustka (lub moja niewiedza) w przepisach w
    przypadku, kiedy nie ma juz obowiazku skladowania pewnych dokumentow, a
    pojawia sie powyzsza sytuacja - dochodzi do paranoi (przy obecnym stanie
    wiedzy), ze dokumenty trzeba trzymac cale zycie.

    Pozdrawiam
    LG