  • Data: 2003-02-06 20:15:05
    Temat: Re: Współne rozliczanie
    Od: "Latet" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > czyli nie mieszkasz z żoną?

    Czyżby szykował się dyskusja o obowiązku meldunkowym? :-)
    Kiedyś zajadle i oscentacyjnie demonstrowałem w urzędach
    swój stosunek do tego obowiązku, ale przez założeniem DG
    grzecznie się przemeldowałem tam gdzie powinienem :-)

    P.S.
    Rozne US malzonkow nie sa zadna przeszkodą we wspolnym rozliczaniu sie.
    Od lat sie tak z zoną rozliczamy, choc nasze urzędy skarbowe dzieli 400 km.

    Latet