  • 1. Data: 2013-02-26 13:32:36
    Temat: Wyczyny US - 71%
    Od: Slawek Kotynski <s...@a...com.pl>

    Przywlokłem z pręgierza, ale tutaj świetnie pasuje

    "wytyczne, jakie Ministerstwo Finansów rozesłało niedawno do podległych
    mu urzędów kontroli skarbowej. Wytyczne te określają procentowo, ile
    z przeprowadzonych kontroli skarbowych ma zakończyć się ujawnieniem
    nadużyć. Okazuje się, że aż 71% kontrolowanych firm ma otrzymać mandat
    karny skarbowy. Takie jest życzenie pana ministra i plan do wykonania."

    http://zus.pox.pl/pit/misja-fiskusa-wykonczyc-badyla
    rzy.htm

    --
    Zasady bolszewizmu zagrażają bezpieczeństwu życia i mienia, i prowadzą
    do popełniania zbrodni. http://dorzeczy.pl/ http://wiadomosci.wp.pl/

  • 2. Data: 2013-02-26 14:05:33
    Temat: Re: Wyczyny US - 71%
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2013-02-26, Slawek Kotynski <s...@a...com.pl> wrote:

    [...]

    > nadużyć. Okazuje się, że aż 71% kontrolowanych firm ma otrzymać mandat
    > karny skarbowy. Takie jest życzenie pana ministra i plan do wykonania."

> [...]

    Było poniżej, temat "Czy to nie powinno być karalne?",
    msg-id: kg3o00$p50$...@n...news.atman.pl

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 3. Data: 2013-02-26 19:00:07
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Wojciech Bancer p...@p...pl ...

    rzy.htm

    > Było poniżej, temat "Czy to nie powinno być karalne?",
    > msg-id: kg3o00$p50$...@n...news.atman.pl

    i wniosek - mozna czytać równiez tak, że zalecenie dotyczy celniejszego
    doboru podmiotów do kontroli. :)

  • 4. Data: 2013-02-27 00:29:27
    Od: Sebastian <z...@g...pl>

    a jak ktoś rozliczy się poprawnie - to damy mu mandat za "utrudnianie pracy urzędu" -
    bo skoro brak jest pomyłek to obywatel utrudnia wykonanie planu, a jak utrudnia to
    mandatem go, mandatem... ;)

  • 5. Data: 2013-02-27 09:11:23
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2013-02-27 00:29, Sebastian pisze:
    > a jak ktoś rozliczy się poprawnie - to damy mu mandat za "utrudnianie pracy urzędu"
    - bo skoro brak jest pomyłek to obywatel utrudnia wykonanie planu, a jak utrudnia to
    mandatem go, mandatem... ;)

    Nie zrozumiałeś :)

    Nasi prorządowi koledzy twierdzą, że skoro minister zarządził, że 71%
    kontroli ma się zakończyć mandatem, to będzie ok, jeśli US przeprowadzi
    4 kontrole, z których 3 zakończą się mandatem (=75%).
    A, że w gestii dowolnego US nie znajdzie się 3 podmiotów zasługujących
    na mandat - to nie wierzę.

    Dawniej minister zarządzał wysokość łącznej kwoty mandatów. Wtedy tych
    trzech miałoby przechlapane.

    Czekam niecierpliwie na informację o urzędniku, który spłaca
    odszkodowanie za swój błąd.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda

  • 6. Data: 2013-02-27 10:31:06
    Od: adam <a...@w...pl>

    > i wniosek - mozna czytać równiez tak, że zalecenie dotyczy celniejszego
    > doboru podmiotów do kontroli. :)

    Ej...
    założę się że nie taka będzie interpretacja

  • 7. Data: 2013-02-27 10:34:39
    Od: adam <a...@w...pl>

    > Czekam niecierpliwie na informację o urzędniku, który spłaca
    > odszkodowanie za swój błąd.

    A jest już stosowny przepis?

  • 8. Data: 2013-02-27 21:53:20
    Od: Sebastian <z...@g...pl>

    a jak sobie wyobrażasz typowanie tych osób do skontrolowania?

    będą iść przez targ, "szukać zaczepki" z każdym przedsiębiorcą i pokazywać
    legitymację dopiero gdy widzimy zielony kolor twarzy i blady strach w oczach?

  • 9. Data: 2013-03-01 09:37:30
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez .wp.pl>

    Użytkownik "Sebastian" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

> [...]

    >będą iść przez targ, "szukać zaczepki" z każdym przedsiębiorcą i pokazywać
    >legitymację dopiero gdy widzimy zielony kolor twarzy i blady strach w

    Raczej zaprzyjaznione firmy wskaza swoja konkurencje do kontroli ...