    From: "cef" <c...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Wydatki niebenzynowe na auto
    Date: Thu, 16 Apr 2009 19:16:55 +0200

    MariuszM wrote:

    > Zakładam, że jest ŚT, inaczej po co kupować ciężarówkę?

    Jak to po co?
    No wiesz, niektórzy kupowali wcześniej, kiedy
    można bylo odliczać VAT od paliwa (teraz już tez znowu),
    nie było limitowanych kosztów i samochód nie był środkiem trwałym,
    a wcześniej w ciągu 2-2 lat prawie cała wartość pojazdu wpadła w koszty :-)
    Teraz też tak jest, tylko musisz mieć cieżarowy wg obu ustaw i coś tam
    pozmieniali
    w warunkach wykupu, ale nie chce mi się sprawdzać.