  • 1. Data: 2003-04-17 08:50:57
    Temat: Wydruk formularzy PIT
    Od: f...@p...onet.pl

    Witam
    Mam może i głupie pytanie, ale czy formularze rozliczenia PIT np. 37 muszą być
    wydrukowane na drukarce kolorowej (brązowy PIT) czy wystarczy wydruk czarno-
    biały? Dzięki za pomoc.

    Pozdrawiam
    Mariusz

  • 2. Data: 2003-04-17 09:05:32
    Temat: Re: Wydruk formularzy PIT
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Użytkownik <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    być
    > wydrukowane na drukarce kolorowej (brązowy PIT) czy wystarczy wydruk

    Wystarczy na czarno biały
    Wiola

  • 3. Data: 2003-04-17 10:35:10
    Od: "Yennifer" <y...@a...pl>

> [...]
    być
    > wydrukowane na drukarce kolorowej (brązowy PIT) czy wystarczy wydruk

    Z Twojej wypowiedzi wywnioskowalam, ze masz drukarke atramentowa.
    A deklaracji skarbowych nie mozna wypelniac atramentem.
    Jesli drukarka - tylko laserowa i owszem czarno-biała
    --
    pozdr.
    Yenn

  • 4. Data: 2003-04-17 10:47:57
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "Yennifer" <y...@a...pl> wrote in message

> [...]
    > A deklaracji skarbowych nie mozna wypelniac atramentem.
    > Jesli drukarka - tylko laserowa i owszem czarno-biała
    A skąd to wymyśliłaś?
    Od 5 lat składam drukowane na atramentówce i nigdy nikt nie robił kłopotów.

  • 5. Data: 2003-04-17 11:04:41
    Od: "Yennifer" <y...@a...pl>

    Użytkownik "KK" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > A skąd to wymyśliłaś?
    > Od 5 lat składam drukowane na atramentówce i nigdy nikt nie robił
    kłopotów.

    Primo - nie ja to wymyśliłam
    Secundo - czy myslisz, ze ktos przyjmujacy wydruk - bedzie sprawdzal jak
    wypelniales Pit-a??

    Pytanie brzmi - co bedzie gdy przyjdzie czas kontroli Twojego pita - i okaze
    sie, ze akurat przemokl troszeczke, atrament sie rozmazal - i formularz jest
    nieczytelny???
    --
    pozdr.
    Yenn

  • 6. Data: 2003-04-17 11:19:30
    Od: "KK" <p...@g...pl>

> [...]
    okaze
    > sie, ze akurat przemokl troszeczke, atrament sie rozmazal - i formularz

    Komu przemókł.
    Mi? To sobie wydrukuję.
    US? To ich problem.

  • 7. Data: 2003-04-17 11:28:26
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Yennifer napisał:
    [ciach hipotetyczny wymóg drukowania PITów na drukarce laserowej]

    > Primo - nie ja to wymyśliłam

    Z faktu że nie potrafisz podać podstawy prawnej wynika że jednak
    wymysliłaś...

    > Pytanie brzmi - co bedzie gdy przyjdzie czas kontroli Twojego pita - i okaze
    > sie, ze akurat przemokl troszeczke, atrament sie rozmazal - i formularz jest
    > nieczytelny???

    A co będzie jaka przyjdzie kontrola, okaże się że formularz wydrukowany
    na laserze bardzo przemókł i przegnił wobec czego jest nieczytelny?

    A co będzie jak sie okaże że spłonął, zjadł go pies albo rozlała się na
    niego farba ?
    Czy fakt że był "laserowy" w czymś nam pomoże?

    A czy istnieje tez wymóg wypisywania formularzy wodoodpornym długopisem?
    Bo co jeżeli zamoknie i pismo się zamaże?

    A co jeżeli... ("...ciotka paranoja rządzi teraz mną...")

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 8. Data: 2003-04-18 05:49:44
    Od: Jano <m...@h...gula>

    Yennifer napisał(a):

> [...]
    > nieczytelny???

    Pytanie brzmi - co bedzie gdy przyjdzie czas kontroli Twojego pita - i
    okaze sie, ze Pani w US zamiast do szafy dała go do kosza?
    Przecież masz potwierdzenie złożenia PIT-u - reszta to zmartwienie US

    --
    Pozdrowienia
    J.

  • 9. Data: 2003-04-18 15:52:43
    Od: gazebo <g...@n...com.pl>

    Yennifer wrote:

> [...]
    >
    > Z Twojej wypowiedzi wywnioskowalam, ze masz drukarke atramentowa.
    > A deklaracji skarbowych nie mozna wypelniac atramentem.

    wylacznie z ciekawosci, skad takie zastrzezenie?

    --
    careful with this axe Eugene!

  • 10. Data: 2003-04-18 15:55:00
    Od: gazebo <g...@n...com.pl>

    Yennifer wrote:

> [...]
    >
    > Z Twojej wypowiedzi wywnioskowalam, ze masz drukarke atramentowa.
    > A deklaracji skarbowych nie mozna wypelniac atramentem.

    atrament jest dosyc popularnym srodkiem do wypelniania pior wiecznych
    --
    careful with this axe Eugene!