  • 1. Data: 2003-04-17 09:44:39
    Temat: koszty uzyskania z DG w PIT36
    Od: "AndY" <a...@w...pl>

    Witam

    W roku 2002 pod koniec zalozylem DG na zasadach ogolnych. Niestety mimo
    moich usilnych prob :) nie udalo mi sie nagabic klientow na moje uslugi
    :( Mimo to ponioslem pewne koszty na wydruki, ksero i inne. I tu moje
    pytanie.

    Czy moge w PIT36 w sekcji F wpisac sobie koszty uzyskania przychodu w
    pozycji nr 3 dotyczacej pozarolniczej dzialanosci gospodarczej mimo ze nie
    mam w tym punkcie akurat zadnego przychodu ? (zaznaczam ze pracowalem
    rozniez wczesniej w roku 2002 na umowe zlecenie jak i rozniez na umowe o
    prace wiec mam w punkcie 1. i 5. PIT36 zarowno przychody jak i koszty.)

    W U.S. uzyskalem informacje ze nie moge wpisac nic w polu numer 3. sekcji
    F PIT36 (tak jakbym nie prowadzil DG w roku 2002). Czy tak ma byc
    rzeczywiscie ? :(

    Prosze o rade.

    AndY