  • 1. Data: 2003-04-16 19:42:22
    Temat: pytania dot.NIP-3
    Od: " panda" <p...@N...gazeta.pl>

    mam, banalne chyba, pytanie dot. NIP-3
    składam jeden załącznik NIP-3 (chcę zwrot nadpłaty na konto)
    zastanawiam się co wpisać w części C (informacja o załącznikach) poz. 62
    (NIP-3)
    wpisać 0 czy 1 ?
    czy chodzi tu o kolejny załącznik NIP-3 do tego wypełnianego właśnie NIP-3
    (więc wpisać 0, bo żadnych innych nie składam)
    czy podać tu informację o jednym, tym właśnie wypełnianym, egzemplarzu NIP-3
    (więc wpisać 1)
    trochę to zamieszane
    aha, jeszcze jedno
    w latach poprzednich zwrot nadpłaty otrzymywałam przekazem pocztowym, teraz
    podaję nr konta bankowego, więc składam NIP-3 jako zgłoszenie
    aktualizacyjne, a nie jako identyfikacyjne, prawda ?
    pozdr.

  • 2. Data: 2003-04-16 20:26:24
    Temat: Re: pytania dot.NIP-3
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    " panda" <p...@N...gazeta.pl> wrote in message
> [...]
    > (więc wpisać 0, bo żadnych innych nie składam)
    > czy podać tu informację o jednym, tym właśnie wypełnianym, egzemplarzu
    Wpisać 0. Chodzi o kolejne egzemplarze.

> [...]
    > podaję nr konta bankowego, więc składam NIP-3 jako zgłoszenie
    > aktualizacyjne, a nie jako identyfikacyjne, prawda ?

    Aktualizacyjne.

    Jeżeli nie zmienia się urząd skarbowy (a tak może być przy zmianie adresu)
    to zaznaczasz 'zmiana' nie spowodowała zmiany właściwości urzędu skarbowego.

    To najczęściej zadawane pytanie.