  • 11. Data: 2004-05-10 20:42:25
    Temat: Re: Wydruki z Płatnika
    Od: "Grzegorz Czapla" <c...@p...onet.pl>

    To tajne? dlaczego ne wrzucisz na grupę?

    Grzesiek

  • 12. Data: 2004-05-10 21:25:33
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia pon 10. maja 2004 21:10 opublikowane na
    pl.soc.prawo.podatki podpisane ziolo:

    > Tak, jeżeli drukuje się tylko to, co się mieści, a nie np. 500 pozycji

    Hm... 500 się drukuje? Mam wrażenie, że nie rozumiemy się gdzieś.

    > Dla kaprysu? Bo tak każe szef? Nieistotne.
    > A tak w ogóle po co ta wypowiedź, skoro nie znasz (nie podajesz)
    > odpowiedzi? Zaśmiecasz tylko grupę.

    A po co Twoja? Nie tniesz cytatów, zaśmiecasz jedynie. Ja dopytywałem.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 13. Data: 2004-05-10 21:26:16
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

> [...]

    > odpowiedzi? Zaśmiecasz tylko grupę.

    A po co Twoja? Nie tniesz cytatów, zaśmiecasz jedynie. Ja dopytywałem.
    A stwierdzenie o sensie drukowania było tylko tak bajdewindem.

  • 14. Data: 2004-05-10 21:27:38
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia pon 10. maja 2004 21:14 opublikowane na
    pl.soc.prawo.podatki podpisane ziolo:

    > Użytkownik "fart" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > 100 - wygląda jak normalne pojedyncza strona z wielokrotnie nadrukowanymi
    > pozycjami raportów

    Hm... Tak jakby drukował tak, jakby wkładać w kółko tą samą kartkę?
    Ciekawe zjawisko, na pewno sterowniki są dobre?

  • 15. Data: 2004-05-11 17:58:27
    Od: "ziolo" <z...@p...fm>

    [ciach]
    > A po co Twoja? Nie tniesz cytatów, zaśmiecasz jedynie. Ja dopytywałem.
    > A stwierdzenie o sensie drukowania było tylko tak bajdewindem.

    Sorry za lekkie uniesienie, ale trochę opacznie Cię zrozumiałem
    ziolo

  • 16. Data: 2004-05-11 17:59:12
    Od: "ziolo" <z...@p...fm>

    [ciach]

    > Hm... Tak jakby drukował tak, jakby wkładać w kółko tą samą kartkę?
    mniej więcej

    > Ciekawe zjawisko, na pewno sterowniki są dobre?
    Sterowniki są z płytki instalacyjnej do drukarki. Próba instalacji tych
    dostępnych na www.hp.com nie bardzo pomaga, stąd moje zapytanie rzucone na
    grupę.

  • 17. Data: 2004-05-11 22:43:59
    Od: KLoSS <N...@a...com.pl>

    fwto, 11 maj 2004 o 11:59 GMT ziolo napisał(a):

    > [ciach]

    > mniej więcej

    > Sterowniki są z płytki instalacyjnej do drukarki. Próba instalacji tych
> [...]

    No właśnie to sterowniki są niestety walnięte a HP nic nie robi aby je
    poprawić. Można to obejść drukując np. do PDFa a dopiero potem na
    drukarkę z Acrobat Readera. Innego, normalniejszego sposobu nie znam. :-(

    Pozdrawiam
    KLoSS
    --
    T-Shirty tylko dla pijących : http://alchemy.com.pl/DlaPijacych/
    Koszulki z jajem ;-) Hit SEZONU! Ponad 100 oryginalnych wzorów!

  • 18. Data: 2004-05-12 07:19:21
    Od: "Olek" <o...@w...pl>

    > Udało mi się problem rozwiązać dzięki pomocy Administratora Przekazu z
    ZUS-u
    > :-)
    > Jak ktoś będzie zainteresowany ->priv bez WYTNIJ

    Zawsze wydawało mi się, że grupy są po to, aby sobie pomagać.
    A ty najpierw szukasz pomocy, a potem gdy problem ci rozwiązano mówisz
    wszytkim : Spadajcie !

    Na pewno uzyskasz pomoc w innym przypadku :-(

  • 19. Data: 2004-05-12 21:39:48
    Od: "ziolo" <z...@p...fm>

    > Zawsze wydawało mi się, że grupy są po to, aby sobie pomagać.
    > A ty najpierw szukasz pomocy, a potem gdy problem ci rozwiązano mówisz
    > wszytkim : Spadajcie !
    A przepraszam - w tórym momencie?
    Jeżeli piszę o rozwiązaniu, że mogę przesłać na priv, to pewnie mam jakieś
    ku temu powody, np. to,
    że na grupach nie umieszcza się załączników. A kto do mnie napisze - bez
    problemu pomoc ode mnie otrzyma,
    więc gdzie tu "SPADAJCIE!"???

  • 20. Data: 2004-05-12 21:41:38
    Od: "ziolo" <z...@p...fm>

    > No właśnie to sterowniki są niestety walnięte a HP nic nie robi aby je
    > poprawić. Można to obejść drukując np. do PDFa a dopiero potem na
    > drukarkę z Acrobat Readera. Innego, normalniejszego sposobu nie znam. :-(

    Odezwij się na priv, to Ci prześlę rozwiązanie problemu (stery)