  • Data: 2011-01-10 19:20:30
    Temat: Re: Wydrukowany mail jako dowod zakupu (chce sie upewnic)
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (10.01.2011 18:52), tomek wrote:

    > Bo rozporządzenie do KPiR jest takie a nie inne a na ustawę skutecznie
    > powołać się możesz najczęściej dopiero przed sądem administracyjnym
    > (sądząc po kilkunastu wiążących interpretacjach w tym zakresie które
    > czytałem).
    >
    > Może wyjściem byłaby pełna księgowość, ale to już tak na oślep strzelam

    Mam podobne dylematy związane z zaliczaniem w koszty usług podwykonawców
    z dalekich krajów (np. Indie, Chiny).

    Zastanawiałem się nad założeniem spółki kapitałowej w jakimś kraju w
    którym takie rzeczy są traktowane normalniej i przepuszczania tego przez
    nią. Tyle że strach sie ładować w system prawny o którym nie mam
    zielonego pojęcia.

    p. m.