  • 1. Data: 2006-04-22 19:20:28
    Temat: Re: Wygrany przetag i problemy
    Od: "news.vogel..pl" <www#goldap..net>

    > 1. w przetargach podaje sie wartości netto

    Pierwsze słyszę ?!
    Wg mnie, w przetargach podaje sie cenę (ew. w rozbiciu na składniki ceny),
    której oczekuje organizujacy przetarg.
    Jesli nie precyzuje, to podaje sie kwoty, które należy zapłacić.
    W "zapytaniach..." i przetargach, z którymi miałem styczność z reguły w
    ofercie wymagane było podanie cena netto, kwoty vat i wartość brutto.

    --
    jacenty
    www.goldap.info

  • 2. Data: 2006-04-23 10:38:47
    Temat: Wygrany przetag i problemy
    Od: "Aro" <a...@a...pl>

    Witam
    Firma wygrała przetarg na dostawę sprzętu komp. do ośrodka dla osób
    niepełnosprawnych. kwota 20000 brutto. Została podpisana umowa. Dostarczono
    sprzęt. Odebrano go na podst. protokołu zdawczo odbiorczego. Zostawiono
    oryginał i kopię faktury. Faktury były z VAT 22%. Za sprzęt płaci Starostwo
    które potem rozlicza się z PFRON. W umowie i sprecyfikacji zamówienia była
    podana kwota brutto bez info z jaką stawką VAT. Starostwo zaplaciło za
    sprzet przelewem na konto firmy. Po miesiacu okazlalo sie ze oni chca aby
    podpisac "troszeczke inna " umowe z zapisem ze faktura ma byc z VAT 0%, a
    osrodek za roznice w VAT chca na ta kwote dostac od nas jeszcze sprzet
    komputerowy. Kopie faktur mam ale niepodpisane. Olać sprawę czy trzeba to
    załatwić jakos?

  • 3. Data: 2006-04-23 13:39:57
    Od: "gasper" <g...@p...comp>

    Użytkownik "Aro" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > załatwić jakos?

    1. w przetargach podaje sie wartości netto
    2. najlepiej jakbys wystawił korekte do tamtej faktury
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2006-04-23 14:06:33
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    gasper wrote:

    > 1. w przetargach podaje sie wartości netto

    Rozumiem, ze sa na to jakies przepisy? Pytam, bo nie wiem.

    > 2. najlepiej jakbys wystawił korekte do tamtej faktury

    Ale na jakiej podstawie - umowe czytali, umowe podpisali, co na umowie
    to na fakturze. Renegocjacja umowy po jej wykonaniu - owszem, ale
    niekoniecznie musi sie zgodzic?
    No i przeciez wtedy bedzie do tylu o caly VAt co juz zaplacil?

    --

  • 5. Data: 2006-04-23 14:33:06
    Od: "gasper" <g...@p...comp>

    Użytkownik "Hikikomori San" <h...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > niekoniecznie musi sie zgodzic?
    > No i przeciez wtedy bedzie do tylu o caly VAt co juz zaplacil?

    no po to zrobi korekte, żeby nie być do tyłu