  • 1. Data: 2006-04-23 10:44:40
    Temat: co to jest miejsce zamieszkania? :) [ulga na internet]
    Od: "Thiefunny" <t...@p...onet.pl>

    Hej!

    Proszę mi powiedzieć, czy jeśli mieszkam u znajomego w mieszkaniu, odpalając
    mu raz na miesiąc pewną kwotę bez żadnej podpisanej z nim umowy na wynajem
    mieszkania, to czy jest to moje miejsce zamieszkania? Dodam, że chodzi mi o
    ulgę na internet za 2005, z której chciałbym skorzystać przy wypełnianiu
    PITu. Mam wszystkie faktury na moje nazwisko i na ten właśnie adres, gdzie
    mieszkam. Wsyzstko się zgadza, tylko nie moje mieszkanie tutaj nie jest
    oficjalne.

    Co w takim przypadku? Czy mogę sobie skorzystać z ulgi?
    Czy US sprawdza to miejsce zamieszkania?

    Pozdrawiam
    Thiefunny

  • 2. Data: 2006-04-23 16:36:10
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Thiefunny wrote:
> [...]
    > mu raz na miesiąc pewną kwotę bez żadnej podpisanej z nim umowy na wynajem
    > mieszkania, to czy jest to moje miejsce zamieszkania?
    tak

    NIP-3 złozyłeś?