  • 1. Data: 2006-04-23 08:01:46
    Temat: należna dopłata podatku - czy tylko z papierowymi potwierdzeniami przelewu ?
    Od: "Piotrek" <e...@w...net>

    Witam
    niestety, mam dopłatę podatku :(
    czy mogę przelać należną kwotę z banku elektronicznego i tamtejsze
    potwierdzenie mi wystarczy czy też muszę udać się osobiście na pocztę lub do
    jakiegoś banku i wypełnić ręcznie kwitki ?

    Piotrek

  • 2. Data: 2006-04-23 09:13:42
    Od: "barysza" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotrek" <e...@w...net> napisał w wiadomości
> [...]
    do
    > jakiegoś banku i wypełnić ręcznie kwitki ?

    Tak możesz a jak US się upomini to przedstawisz im potwierdzenie przelewu
    wydrukowane z system. A jak to nie pomoże to potwierdzenie ostemplowane
    przez bank.

    pozdrawiam
    barysza

  • 3. Data: 2006-04-23 09:16:23
    Od: "Piotrek" <e...@w...net>

    Użytkownik "barysza" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Tak możesz a jak US się upomini to przedstawisz im potwierdzenie przelewu
    > wydrukowane z system. A jak to nie pomoże to potwierdzenie ostemplowane
    > przez bank.

    czy podobnie ma się sprawa jakbym zechciał tą kwotę nadpłaty przelać na
    konto "instytucji pożytku publicznego" ?
    Piotrek

  • 4. Data: 2006-04-23 09:22:58
    Od: "barysza" <b...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "barysza" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > czy podobnie ma się sprawa jakbym zechciał tą kwotę nadpłaty przelać na
    > konto "instytucji pożytku publicznego" ?
    > Piotrek

    TAK, ale nie kwotę nadpłaty tylko 1% całego podatku

  • 5. Data: 2006-04-23 11:46:49
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    > czy podobnie ma się sprawa jakbym zechciał tą kwotę nadpłaty przelać na
    > konto "instytucji pożytku publicznego" ?
    > Piotrek

    Roznica moze polegac tylko na tym, ze jesli prawidlowo zlecisz przelew, to
    US normalnie bedzie wiedzial, ze wplaciles kase, bo ja po prostu dostanie. W
    przypadku OPP jest wiec wieksze prawdopodobienstwo, z ebedzie chcial
    sprawdzic.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 6. Data: 2006-04-23 16:44:37
    Od: "barysza" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > US normalnie bedzie wiedzial, ze wplaciles kase, bo ja po prostu dostanie.
    > przypadku OPP jest wiec wieksze prawdopodobienstwo, z ebedzie chcial

    Ale to w niczym nie zmien ia postaci rzeczy
    barysza