    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Date: Mon, 30 Aug 2010 10:13:38 +0200
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Wyjście z VAT

    On Sun, 29 Aug 2010, Tomek wrote:

    > Bodajże - bo zdaje się że przy ostaniej nowelizacji to zmienili.

    No, w przypadku ustawy o VAT mówienie o "ostatniej nowelizacji" jest
    dość ryzykowne :D raczej było to (już) kilka (nowelizacji) wstecz,
    i prawdę mówiąc nie wiem po co skomplikowali wyjątkiem "końcorocznym":
    http://www.przepisy.gofin.pl/przepisy,3,10,32,670,22
    931,20100520,szczegolne-procedury-dotyczace-drobnych
    -przedsiebiorcow.html
    +++
    11. Podatnik, który utracił prawo do zwolnienia od podatku lub
    zrezygnował z tego zwolnienia, może, nie wczeœniej niż po
    upływie roku,
    liczšc od końca roku,
    w którym utracił prawo do zwolnienia lub zrezygnował z tego
    zwolnienia, ponownie skorzystać ze zwolnienia okreœlonego w ust. 1.
    ---

    pzdr, Gotfryd