  • 11. Data: 2018-12-28 15:18:00
    Temat: Re: Wyjście z podatku VAT
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2018-12-28, Maciek <m...@n...pl> wrote:

    [...]

    > Ok, ale zakładam, że jak ktoś jest dajmy na to lakiernikiem, to
    > doradzanie klientowi właściwego koloru nie podchodzi pod doradztwo, czy
    > może jest to na tyle szerokie pojęcie, że nawet sprzedawcę pieczywa da
    > się pod to podciągnąć? ;-)

    Nie wiem. W branży IT łatwo podpaść, bo doradztwem jest chociażby
    opracowanie wstępnej architektury systemu. Więc mocno zależy od branży.
    Taki prawnik, czy doradca podatkowy, to na bank nie ma jak się wywinąć.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 12. Data: 2019-01-01 17:40:40
    Od: jureq <j...@n...no>

    W dniu Sat, 22 Dec 2018 23:21:54 +0100, użytkownik Maciek napisał:

    > Jeśli nie dostrzegam jakichś problemów związanych z nie byciem
    > płatnikiem VAT, to proszę mi je brutalnie wytknąć ;-)

    Być może nie ma to dla ciebie żadnego znaczenia, ale jeśli dobrze czytam
    przepisy, to po rezygnacji z VAT nie można korzystać z nowego tzw. małego
    ZUS-u.

  • 13. Data: 2019-01-02 13:32:30
    Od: ń <k...@t...sie>

    Za pół roku pismaki napiszą o tym, że w całym kraju z 'małego Zusu' skorzystało
    zaledwie 943 przedsiębiorców, a dla odmiany kurwizja
    odtrąbi to jako sukces.
    Prowadzenie pełnej ewidencji Vat zapewne zżera cały zysk na mniejszych składkach Zus
    (spytać, czy Wasza matka nie jest księgową).

    -----