    From: "witek" <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Wykazanie dochodu w US
    Date: Fri, 2 Feb 2007 08:47:23 -0600

    "Piotr" <m...@p...onet.pl> wrote in message
    news:epv3f0$mvc$1@news.task.gda.pl...
    > Witam,
    >
    > Chce zapytac jak wyglada sprawa wykazania dochodu w US gdy sie zapyta.
    >
    > Kupilem wraz z zona mieszkanie, jak domniemuje po podpisaniu aktu US
    > zapyta nas skad mielismy na to pieniadze.
    > 80% kasy bylo z kredytu reszta nasza. Pokrycie w pitach na ta kwote mamy z
    > tym ze wiekszac u zony natomiast przelew byl zrobiony z mojego konta
    > osobistego.

    O ile będziesz potrafił wykazać że pieniądze na twoim koncie znalazły się
    tam jako wypłata żony to nie ma problemu.

    > W jaki sposob US ustala pochodzenie pieniedzy, czy wystarcza mu pity z
    > ostatnich lat (z ilu lat wstecz) czy tez moze zarzadac wyciagow z konta.

    Mogą zarządać, ale raczej jeżeli z pitów wyjdzie, że było was stać nie będą
    chcieli więcej.
    Musieliby wiedzieć, że pieniądze żony dalej leżą na jej koncie, a ty
    zapłaciłeś pieniędzmi z nikąd, żeb dalej się tym interesować.