  • 11. Data: 2004-12-10 11:25:43
    Temat: Re: Wynagrodzenia pracowników - w 2005 NKUP
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Jarek Spirydowicz napisał(a):

    > Hm. A te za grudzień wypłacone do 10 stycznia (bo rozumiem, że tak
    > wypłacacie?) jak policzysz?

    Normalnie.
    Jeżeli jest kasowcem to w momencie wypłaty i wtedy w styczniu co jest
    zgdne z zapisami zarowno starej jak i nowej ustawy.
    Jeżeli jest memoriałowcem to w grudniu - pod rządami starej ustawy. Nowa
    nie będzie tych wynagrodzeń dotyczyła.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 12. Data: 2004-12-10 13:34:49
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <cpc14o$jb1$2@atlantis.news.tpi.pl>,
    Maddy <m...@e...com.pl> wrote:

    > Normalnie.
    > Jeżeli jest kasowcem to w momencie wypłaty i wtedy w styczniu co jest
    > zgdne z zapisami zarowno starej jak i nowej ustawy.

    To tu dziury niet.

    > Jeżeli jest memoriałowcem to w grudniu - pod rządami starej ustawy. Nowa
    > nie będzie tych wynagrodzeń dotyczyła.

    A tu się bez bicia przyznaję, że jeszcze nowej nie czytałem :)

    --
    pozdrawiam
    Jarek

  • 13. Data: 2004-12-11 18:37:14
    Od: "Wildcat" <w...@s...com.kasuj.to>

    > Zgoda - tak postępowałem do tej pory

    No to zle robiles..... :-(

    >ale pytanie czy mogę zaliczyć do kosztów
    > składki za pracownika płacone przeze mnie w miesiącu styczniu - następnego
    > roku
    > wynagrodzenie - 31 grudnia 2004 r - koszt jeszcze w starym roku natomiast
    > składki Zus za pracownika opłacane przeze mnie - koszt w miesiącu styczniu
    > I to samo z moimi składkami - przecież za grudzień płacę dopiero w
    styczniu -
    > to będzie koszt za styczeń prawda?

    stary rok na pewno mozesz zrobic po staremu... czyli wyplata za grudzie
    (platnosc w styczniu) oraz ZUS-y (platne w lutym), mozna wliczyc do
    grudnia..... tak jak dotychczas powinno sie robic.

    Pozdrawiam,
    Wildcat