    From: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Wypłata w grudniu - zaokrąglenie podatku
    Date: Fri, 02 Dec 2005 08:45:36 +0100

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > +++ cytat +++
    > Wobec powyższego nowe zasady zaokršglania powinny być stosowane:
    > 1) do wszystkich deklaracji (korekt deklaracji) składanych
    > po dniu 1 stycznia 2006r., dotyczšcych zobowišzań, których
    > termin płatnoœci upływa po tym dniu,
    > --- koniec ---
    >
    > Wniosek: przed tym terminem NIE powinny być używane.

    > Najwyraźniej....

    Przypominam, że chodzi mi o pensję za listopad płatną 10 grudnia.
    Deklaracja zostanie wysłana w styczniu. W styczniu upływa też termin
    płatności zaliczki na PDoF. I co ma zrobić pracodawca jeśli z
    naliczenia (z zaokrągleniem do 10 gr.) wyjdzie inna kwota niż na
    deklaracji (z zaokrągleniem do 1zł)? Przywłaszczyć sobie różnicę lub
    dopłacić?