  • 1. Data: 2003-02-20 10:47:14
    Temat: Wyposażenie
    Od: Michał Jęczalik <s...@s...eu.org>

    Wyczytałem ostatnio w jakimś rozporządzeniu MF, że w listę wyposażenia
    należy ujmować tylko towary o wartości powyżej 1500 PLN. Prowadzę DG
    osoby fizycznej (k. przych. i rozch.) i dotychczas wpisywałem tam
    wszystko, włącznie z myszką do komputera za 30 zł. Czy rzeczywiście nie
    muszę takich dupereli księgować i czy muszę powyjmować z ewidencji
    przedmioty o mniejszej wartości (tzn. czy poniżej 1500 NIE TZEBA, czy
    NIE WOLNO? :).
    --
    Samotnik

  • 2. Data: 2003-02-20 12:24:12
    Temat: Re: Wyposażenie
    Od: "M.A.G." <m...@b...vectranet.pl>

    nie musisz prowadzic ewidecji do 1500zl ale mozesz jesli chcesz,ponizej
    1500-wolno ale nie przymusowo
    .

  • 3. Data: 2003-02-20 12:36:41
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <b32he9$c4g$1@atlantis.news.tpi.pl> M.A.G. napisał(a):
    > nie musisz prowadzic ewidecji do 1500zl ale mozesz jesli chcesz,ponizej
    > 1500-wolno ale nie przymusowo

    OK. Rozumiem, że chodzi o kwotę pojedynczej rzeczy?
    --
    Samotnik

  • 4. Data: 2003-02-20 12:40:00
    Od: "M.A.G." <m...@b...vectranet.pl>

    tak:)

    .

  • 5. Data: 2003-02-20 17:40:12
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Samotnik" <s...@s...eu.org> napisał w wiadomości
    .

    > OK. Rozumiem, że chodzi o kwotę pojedynczej rzeczy?

    Tak i to kwotę netto - bez VAT (jezeli jesteś VATowcem) a brutto - z VAT (jeżeli NIE
    jesteś VATowcem)

    Sark