    From: "cbull" <cbull[ta]poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Wyprzedaż do gołej ziemi - koniecznie?
    Date: Wed, 6 Dec 2006 00:33:43 +0100

    wiadomości news:Pine.WNT.4.64.0612051134510.3176@athlon64...

    > http://groups.google.pl/group/pl.soc.prawo.podatki/m
    sg/0f2595a37ca62cd3
    > Ostatnie zdanie.
    >
    > Po prostu - podaj podstawę prawną, w myśl której przy umowach
    > wykonywanych osobiście wolno zaliczyć w koszty amortyzację ST
    > oraz wydatki na wyposażenie (rozumiane jako "niskocenne ST").
    > Moim zdaniem nie ma. I prawa do odliczania VAT tym samym też.

    > Tak.

    To ja sie podlacze. A co jesli korzystalem ze zwolnienia VAT i wtedy kupilem
    sprzet, a w momencie konczenia DG jestem juz VATowcem. Wtedy nie odliczylem,
    ale chyba tez nie mialem prawa, tak?

    I pytanie dodatkowe. Czy rzeczy z EW mozna wykreslic po 5 latach? Czy EW
    trwa
    wiecznie? ;) Bo jesli moge wykreslic po 5 latach, czy to znaczy, ze wtedy
    przy konczeniu DG
    juz VATu nie trzeba zwracac?

    Tomasz