    From: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Wyprzedaż majątku, a kasa fiskalna
    Date: Tue, 22 Aug 2006 10:15:46 +0200

    Kesak wrote:

    > A nie mozna go jakos zezlomowac, zrobic protokol zniszczenia itp? W
    > koncu komputer po kilku latach ma prawo sie zepsuc. Nie wiem jak to
    > jest uregulowane w UoPDOF i kpir...

    W tej chwili tzw "złomowanie" jest nieco utrudnione. Aktualne przepisy
    dotyczące utylizacji sprzętu elektronicznego powodują, że praktycznie
    niemożliwe jest pozbycie się komputera "na niby". Po prostu US może
    sprawdzić czy masz papiery potwierdzjące rzeczywiste złomowanie. Jeśli
    naprawdę chcesz oddać na złom, to nie ma przeszkód