  • 11. Data: 2006-08-28 22:36:22
    Temat: Re: Wyprzedaż majątku, a kasa fiskalna
    Od: MM <s...@a...gda.pl.invalid>

    jureq <j...@x...to.z.adresu.xop.pl> wrote:

    > Wydaje mi się, ze na tej liście w rozporządzeniu komputerów jeszcze nie
    > ma.

    Są, zakamuflowane jako wyroby z udziałem metali szlachetnych :)

    Proponuję obejrzeć wyjętą z komputera jakąś kartę PCI - ma złocone
    złącze krawędziowe.

    Jak sprzęt w miarę nowy zgodny z RoHS, to prawdopodobnie będzie
    też udział srebra w bezołowiowych stopach lutowniczych.

    Jeśli się mylę, proszę niech ktoś mi wyjaśni dlaczego. I co zrobić
    na koniec działalności z mało używaną kasą fiskalną...

    Marek

  • 12. Data: 2006-08-29 07:06:31
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 28 Aug 2006, MM wrote:

    > Są, zakamuflowane jako wyroby z udziałem metali szlachetnych :)
    [...]
    > Jeśli się mylę, proszę niech ktoś mi wyjaśni dlaczego.

    IMVHO problemem jest określenie definicji "udziału" - czy należy
    przez to rozumieć ułamkowy udział w składzie (ale IMVHO wtedy
    powinno istnieć urzędowe określenie progu istotności, bo
    przecież ślady w postaci pojedynczych atomów znajdzie się
    wszędzie :]) czy celowość użycia tychże metali ze względu
    na wartość - czyli w wyrobach jubilerskich i podobnych.
    Ma ktoś koncept albo jakiś wyrok pod ręką?

    > I co zrobić
    > na koniec działalności z mało używaną kasą fiskalną...

    Powinno być w archiwum: wyrejestrować.

    pzdr, Gotfryd

  • 13. Data: 2006-08-31 09:41:07
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <Pine.WNT.4.64.0608290902370.4048@athlon64>,

    > Powinno być w archiwum: wyrejestrować.

    Wyrejestrować do gołej ziemi? ;)

    --
    Jarek
    To tylko moje prywatne opinie.

  • 14. Data: 2006-08-31 20:54:38
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    > Wyrejestrować do gołej ziemi? ;)

    Hm... to nie wiem - nie pamiętam czy da się wyrejestrować przed
    zakończeniem DG :)
    Jeśli tak to masz rację, i to wyjątkowo mocną: kasa "rozfiskalniona"
    jest warta grosze, a VAT odliczono od nowej :|

    pzdr, Gotfryd