  • 1. Data: 2006-08-20 10:23:20
    Temat: stawka podatku vat na usługę montarzu klimatyzacji
    Od: "Dawid" <d...@w...pl>

    witam.
    jaka jest stawka na montarz klimatyzacji:

    wedle tego co znalazlem 7% lecz chciał bym sie upewnić w 100% czy mam racje:

    Infrastruktura towarzysząca budownictwu mieszkaniowemu - 2006.02.13
    PP1-811/73/2006/JW/189

    Do dnia 31 grudnia 2007 r. stosuje się stawkę podatku VAT w wysokości 7% w
    odniesieniu do robót budowlano-montażowych oraz remontów i robót
    konserwacyjnych związanych z budownictwem mieszkaniowym i infrastrukturą
    towarzyszącą. Gdy infrastruktura ma charakter towarzyszący budownictwu
    mieszkaniowemu, jak i pozostałemu budownictwu, należy dla zastosowania
    właściwej stawki wydzielić tę część, która związana jest z obsługą
    budownictwa mieszkaniowego, np. na podstawie kosztorysu. Dopuszczalną metodą
    jest też metoda procentowego określenia udziału powierzchni mieszkalnej w
    całkowitej powierzchni obiektów.

  • 2. Data: 2006-08-20 12:26:50
    Od: "Dormika" <d...@x...wp.pl>

    Mam pytanie ;-). Czy montujesz to w strefie klimatycznej zwrotnikowej?Jeśli
    tak, do celów mieszkalnych to śmiało wal 7%