    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Wyrok w sprawie faktur - ciekawostka
    Date: Sat, 06 Feb 2010 16:40:26 +0100

    (06.02.2010 10:34), Gotfryd Smolik news wrote:

    > Czyli "wydruk u klienta" byłby legalny :>
    > (bo faktura by *już* istniała).

    To zależy co masz na myśli mówiąc "legalny". Literalnie rzecz biorąc -
    oczywiście że wydruk jest legalny, pod warunkiem że nie ma na wydruku
    np. treści faszystowskich lub pornografii z udziałem dzieci lub zwierząt
    :).

    Ale ten wyrok nijak nas nie przybliża do zalegalizowania odliczania VATu
    na podstawie takiego wydruku. IMHO.

    p. m.