  • Data: 2006-11-14 06:08:01
    Temat: Re: Wyrzucenie faktury - czy mozna?
    Od: "Jano" <m...@h...gula> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "gonia" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:ej4b5h$t3c$1@news2.ipartners.pl...

    > są wyroki, w których wyraźnie jest powiedziane, że zaniżanie kosztów

    > jest jednoznaczne z z aniżaniem przychodów

    No to według Twojej terorii pora zacząć generować maksymalne koszty
    (zresztą wszyscy tak robią - tylko czy dobrze na tym wychodzą przed
    fiskusem).

    A ja myślałem że najlepszy jest taki biznes w którym w ogóle nie trzeba
    ponosić żadnych kosztów.
    A koszty mają się nijak do dochodów (mniejsze/większe koszty
    mniejszy/większy przychód - i dobieraj sobie zestawienia).
    A wydawało mi się że fiskusa bardziej interesuje czysty dochód.