  • 1. Data: 2005-05-31 18:25:26
    Temat: Wzór odwołania od decyzji urzędu skarbowego
    Od: "topel" <t...@o...pl>

    Witam wszystkich grupowiczów.

    Postanowiłem trochę powalczyć z US i w zwiazku z tym szukam wzoru odwołania
    od decyzji urzędu skarbowego. Jezeli ktoś zna jakąś stronę (najlepiej
    darmową)z takim wzorem to proszę o namiary.

    Z góry dziekuję.

    Andrzej

  • 2. Data: 2005-06-01 15:34:25
    Temat: Re: Wzór odwołania od decyzji urzędu skarbowego
    Od: Mecenas <m...@p...pl>

    topel napisał(a):
> [...]
    > odwołania od decyzji urzędu skarbowego. Jezeli ktoś zna jakąś stronę
    > (najlepiej darmową)z takim wzorem to proszę o namiary.

    Mogę podrzucić tylko czego dotyczy to odwołanie?
    Jakiej sprawy?

    Michał
    www.prawo.hg.pl
    m...@p...pl

  • 3. Data: 2005-06-02 08:14:14
    Od: "topel" <t...@o...pl>

    Dotyczy to zwrotu nadpłaconego podatku.
    Ale dzięki za zainteresowanie. Już znalazłem wzór.

    Andrzej