  • Data: 2003-04-07 14:40:47
    Temat: Re: ZLA a DRA
    Od: "Ryszard G." <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Radosław Popławski" <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    news:4ioo8vk0r16t9un8scnvj89qrbaqceddje@4ax.com...

    >Wypełniam (tzn. jeszcze nie ;) ) DRA miesięczny dla ojca... Ojciec był
    >na zwolnieniu lekarskim 11 dni -- czyli mam obliczyć tylko składki dla
    >20/31 miesiąca za marzec, czy jeszcze dodatkowo coś muszę wypełniać.

    Rozumiem, że chodzi o osobę prowadzącą DG ?

    Składki tylko od 20/31 podstawy, jeżeli ma prawo do ubezpieczenia chorobowego
    ( otrzymał lub otrzyma zasiłek z ZUS ). Zwróć uwagę na inną (nową) podstawę do
    zdrowotnego.
    Dodatkowo do deklaracji dołączasz ZUS RSA (imienny raport o przerwach w opłacaniu
    składek)

    Ryszard