    From: "Dante" <d...@h...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: ZUS
    Date: Tue, 2 Jul 2002 09:42:08 +0200

    > Czy to znaczy ze jak sie teraz kapna, to bede musial zaplacic wszystko. I
    > czy ZUS wie czy jestem studentem czy nie ?

    Oni sie w najblizszych 10 latach nie kapna, najlepiej nie placic nic.
    2 lata temu zglosilem firme na kogos, ich system pomylil w nazwisku jedna
    literke,
    od 2 lat nosze im korekty (srednio co kwartal) a system nadal nie moze pojac
    o co chodzi i przyjac poprawnego nazwiska,
    pani z zusu powiedziala ze trzeba by moze zlozyc kolejna korekte do
    zgloszenia ale juz bez nazwiska,
    moze system przyjmie, a moze nie, nastepny krok to pewnie bedzie bez
    imienia, bez peselu itd.,
    a ty sie martfisz jakimis skladkami i ich wysokoscia
    pomysl jaki ból dla ich systemu sprawia jedna litera

    PS dla swiatego spokoju zakonczylem dzialalnosc na te osobe, moze za rok
    system przyjmie to do wiadomosci
    po co placic skladki jak nikt tego nie jest w stanie sprawdzic