  • 1. Data: 2006-06-08 11:56:49
    Temat: ZUS DRA z Płatnika
    Od: mirek <m...@n...w.pl>

    Witam!

    Czy moge wyslac poczta (i uznaja) druk ZUS DRA wydrukowany z Platnika (bez
    tego dopisku 'roboczy')? W tej chwili nie mam mozliwosci udac sie do zus
    osobiscie a pierwsza deklaracje musze zlozyc.

    pzdr
    M.

  • 2. Data: 2006-06-08 12:02:23
    Temat: Re: ZUS DRA z Płatnika
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <m...@n...w.pl> napisal(a):
    > Czy moge wyslac poczta (i uznaja) druk ZUS DRA wydrukowany z Platnika (bez
    > tego dopisku 'roboczy')?

    Oczywiście. Tylko nie zginaj, bo im się nie zeskanuje i będzie na
    Ciebie, że przysłałeś nieczytelny
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 3. Data: 2006-06-12 05:18:59
    Od: "Jano" <m...@h...gula>

    Użytkownik "Samotnik" <s...@W...samotnik.art.pl> napisał w
    wiadomości news:slrne8g4to.sij.samotnik@samotnik.local...

    > Oczywiście. Tylko nie zginaj, bo im się nie zeskanuje i będzie na
    > Ciebie, że przysłałeś nieczytelny

    TRo jeszcze to obowiązuje?
    Myślałem że z tym problemem technicznym już się uporali :)

  • 4. Data: 2006-06-12 07:22:08
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <m...@h...gula> napisal(a):
    > (bez

    > TRo jeszcze to obowiązuje?
    > Myślałem że z tym problemem technicznym już się uporali :)

    A, to nie wiem :) Mam info sprzed dwóch lat. Może już im skanuje
    wszystko, ale nie sądzę :)

  • 5. Data: 2006-06-12 15:37:08
    Od: mirek <m...@n...w.pl>

    Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> wrote in

    > A, to nie wiem :) Mam info sprzed dwóch lat. Może już im skanuje
    > wszystko, ale nie sądzę :)

    watpie ;) jak sie rejestrowalem z ZUS to musialem drugi raz wypelniac
    papiery bo w formularzach bylo pole na dowod osobisty i numer/seria (ktore
    grzecznie wypelnilem) a dostalem info, ze system juz jakis inny jest i jak
    to zeskasuje to zglupieje. wiec musialem wszystko przepisac bez podania
    dowodu ktory jest wymagany na formularzach :D

    moze jak im sie formularze skoncza to wydrukuja poprawne :)

  • 6. Data: 2006-06-12 18:32:00
    Od: "Nikiel ;)" <n...@p...fm>

    mirek napaskudził na ekranie:
> [...]
    > dowodu ktory jest wymagany na formularzach :D
    >
    > moze jak im sie formularze skoncza to wydrukuja poprawne :)

    Bo czasami to pole jest potrzebne. W zusie jesteś identyfikowany na
    podstawie 2 numerów - tj. Pesel i Nip. Tylko te dwa numery wystarczą. Ale
    jeżeli ktoś nie ma np. nipu (bo dopiero zaczyna pracę), to wtedy tym drugim
    numerem staje sie dowod osobisty. Więc formularze są poprawne - powinno być
    większe info ze dowód wpisujemy jak brakuje np. nipu.

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 7. Data: 2006-06-12 20:05:36
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 12 Jun 2006, Nikiel ;) wrote:

    > Bo czasami to pole jest potrzebne. W zusie jesteś identyfikowany na
    > podstawie 2 numerów - tj. Pesel i Nip.

    ...a jak się wygłupisz tak jak ja i podasz np. 3 numery to do najbliższego
    wyrejestrowania trzeba podawać wszystkie 3 :]
    Zaiste, genialny ten system jest :O, do pojęcie "informacji nadmiarowej"
    może kiedyś Prokom dojdzie :|

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 8. Data: 2006-06-12 21:06:50
    Od: "Nikiel ;)" <n...@p...fm>

    Gotfryd Smolik news napaskudził na ekranie:

> [...]
    > wyrejestrowania trzeba podawać wszystkie 3 :]
    > Zaiste, genialny ten system jest :O, do pojęcie "informacji nadmiarowej"

    hehe, imo to raczej wynika z kontrukcji baz danych ;)
    Tak jest tabela zbudowana i tyle. Czasami ta dana jest wykorzystywana, więc
    musi w systemie być miejsce na jej wprowadzenie i przechowywanie w tabeli.

  • 9. Data: 2006-06-12 21:21:24
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 12 Jun 2006, Nikiel ;) wrote:

    > hehe, imo to raczej wynika z kontrukcji baz danych ;)

    O nie, nie wmówisz mi że "z konstrukcji BAZ" (jako takich)

    > Tak jest tabela zbudowana i tyle.

    "ta tabela" miało może być? ;)

    > Czasami ta dana jest wykorzystywana, więc
    > musi w systemie być miejsce na jej wprowadzenie i przechowywanie w tabeli.

    I bardzo dobrze.
    Tylko to nie powód żeby w tabeli były wymagane WSZYSTKIE
    unikalne klucze (każdy unikalny z osobna) do zlokalizowania
    pozycji.
    Tylko dlatego że 3 pozycje są wypełnione!
    (pewnie zrobili sobie klucz z wszystkich 4 czy 5 możliwych pól).

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 10. Data: 2006-06-28 06:52:09
    Od: Mike <michalprzylecki@_usun_to_gazeta.pl>

    mirek napisał(a):
> [...]
    > tego dopisku 'roboczy')? W tej chwili nie mam mozliwosci udac sie do zus
    > osobiscie a pierwsza deklaracje musze zlozyc.

    Oczywiscie, ze mozesz. Jako ciekawostke podam jeszcze, ze w moim
    inspektoracie Zus pani powiedziała, ze nie musze przysylac deklaracji
    dra co miesiac (wiec nie wysylam), wazne, zebym tylko wplacal kase do
    10go. Moze tak jest wszedzie?