  • 1. Data: 2006-06-08 09:43:27
    Temat: Czy dzielicie koszty na poszczegolne miesiace?
    Od: "and" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam

    Zarowno koszty jak i przychody powinno sie ksiegowac
    w okresach ktorych dotycza.
    Mam wiec pytanie - jak ksiegujecie koszt np ubezp. OC samochodu?
    W miesiacu zaplaty OC w calosci, czy dzielicie na 12 czesci?

    Teraz dostalem fakture za konto email i jest tam napisane
    "Abonament roczny", wiec powinienem tez podzielic ja na 12
    i ksiegowac 1/12 w koszty co miesiac - czy tak?
    A moze skorzystac z zasady istotnosci i nie przejmowac sie
    dzieleniem tego na 12 miesiecy (OC nie jest jednak takim malo istotnym
    kosztem...)

    Bede wdzieczny za podzielenie sie doswiadczeniami
    Pozdrawiam
    and

  • 2. Data: 2006-06-08 13:41:42
    Od: "my way" <y...@s...tlen.pl>

    Użytkownik "and" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Mam wiec pytanie - jak ksiegujecie koszt np ubezp. OC samochodu?
    > W miesiacu zaplaty OC w calosci, czy dzielicie na 12 czesci?

    http://www.gofin.pl/podp.php/262/1304/68517/?PHPSESS
    ID=efbd097dfc979948882c295bb8e502e7

    pozdrawiam