    From: mirek <m...@n...w.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: ZUS DRA z Płatnika
    Date: Mon, 12 Jun 2006 15:37:08 +0000 (UTC)

    Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> wrote in
    news:slrne8q63e.6de.samotnik@samotnik.local:

    > A, to nie wiem :) Mam info sprzed dwóch lat. Może już im skanuje
    > wszystko, ale nie sądzę :)

    watpie ;) jak sie rejestrowalem z ZUS to musialem drugi raz wypelniac
    papiery bo w formularzach bylo pole na dowod osobisty i numer/seria (ktore
    grzecznie wypelnilem) a dostalem info, ze system juz jakis inny jest i jak
    to zeskasuje to zglupieje. wiec musialem wszystko przepisac bez podania
    dowodu ktory jest wymagany na formularzach :D

    moze jak im sie formularze skoncza to wydrukuja poprawne :)