    From: "fart" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: ZUS i przedawnienie zobowiazan
    Date: Thu, 8 Feb 2007 08:39:47 +0100

    > Pisze z jedna denerwujaca mnie sprawa. Otoz otrzymalem od ZUSu kartke ze
    > niby zalegam z jakimis skladkami za rok 2001 (!). Ja nie przypominam sobie
    > zebym z czymkolwik zalegal ale udowodnic wplaty tez nie moge bo kiedys to
    > sie na poczcie puszczalo przelewy zusowskie... no i po 6 latach(!)
    > oczywiscie nie mam juz tych potwierdzen. Nie jestem w stanie sie w sumie
    > za bardzo bronic. Pisza tam ze to skladki za 06, 07, 08.2001.
    >
    > Czy moglby mi ktos dopomoc rada? Jaka mam przyjac linie postepowania z
    > nimi?

    Najpierw udaj się na pocztę, tam powinnybyć dokomenty wpłaty.
    Jeśli uda Ci się i poprosisz kierownika placówki albo ciuli nawrzucasz w
    ostateczności (ścieżka postępowania do wyboru w zależności od typu osobnika)
    to jest szansa, że odkopią. Możesz zaoferować własną pomoc w kopaniu. Komuś
    kiedyś się tak udało.
    Ale wyjdziesz na cipę, jak okarze się, że nie dokonałeś wpłat.
    Oczywiście wpłacałeś na jednej poczcie. Prawdaaaaaaaaa?

    Czy w spornym okresie byłeś moze na chorobowym? To też istotne.
    Czy występowałeś w spornym okresie o niezaleganie do ZUS?

    pozdrawiam
    fart

    kurdelebele
    nienawidzę programu Płatnik. Najgłupszego programu na Ziemi oraz jego
    internetowego oprogramowania do pieprzonego przekazywania deklaracji.