  • 11. Data: 2006-01-10 07:48:53
    Temat: Re: ZUS - musze cos skladac aby podsumowac 2005 rok?
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Mieczysław wrote:

    > ale ona się zmienła z powodu zmiany podstawy - a w takiej sytuacji nie
    > trzeba składać deklaracji

    Natomiast trzeba będzie złożyć za styczeń. Zmieni się stawka procentowa
    zdrowotnego. Konieczność złożenia wynika z ustawy - w zeszłym roku w
    większości oddziałów ZUS pracownicy wbrew ustawie informowali, że nie
    trzeba składać.

  • 12. Data: 2006-01-10 09:04:17
    Od: "CzeslawEm." <n...@d...slp.peel>

    In article <dpvot3$c41$1@opal.futuro.pl>, jureq wrote:

> [...]
    > zdrowotnego. Konieczność złożenia wynika z ustawy - w zeszłym roku w
    > większości oddziałów ZUS pracownicy wbrew ustawie informowali, że nie

    Osobiscie nie mam zamiaru. ZUS wie ile mam zaplacic i ja wiem. Po co
    bic piane ? Jesli sobie nie zazycza papieru - oszczedzam lasy.
    --

    czeslawATdemonDOTslpDOTpl

  • 13. Data: 2006-01-10 10:58:44
    Od: "Rafal M" <m...@p...gazeta3.4pl>

    Użytkownik "Mieczysław" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > ale ona się zmienła z powodu zmiany podstawy - a w takiej sytuacji nie
    > trzeba składać deklaracji

    A ja sie dodzwonilem do ZUSu - wszyscy co korzystaja z ulgi (placa zus od
    30% minimalnej pensji) MUSZA skladac DRA co miesiac.

    Rafal

    Odpowiadajac na moj email
    usun cyfry z adresu