    From: "t...@o...pl" <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: ZUS od biletu...
    Date: Sun, 12 Aug 2007 14:56:06 +0200

    Dnia 12-08-2007 o 13:21:36 złodziej podatków
    <e...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Czy nie uważasz że chore od poczatku jest to aby płacić komukolwiek za
    > to że
    > bierze od Ciebie pieniądze i zarabia na nich ? Inwstując w cokolwiek
    > oczekuję
    > przynajmniej 20% /rok a nie jeszcze płacić za to. Jeżeli nie potrafią
    > wygenerować zysku na przyzwoitym poziomie tak aby oprócz zapewnienia
    > wypłat
    > inwestorom mogli się sami z tego utrzymać to niech się za to biorą.
    > Obecny
    > układ jest dla nich idealny. Czy się stoi czy się leży kasa i tak płynie
> [...]

    Zacytowałeś mnie a podpiąłeś to pod mvoicem, ale w końcu to napisałem.
    Ktoś ma zarabiać dla mnie 20%, jak wyciśnie 100% zwrotu to ma te 80% do
    przodu
    chyba że w umowię zastrzegę że poniżej 20% zwrotu marża zerowa a powyżej
    marża 5%
    - ale to ja decyduję. Mogę też sam zacząć handlować pszenicą z hong-kongu
    albo przepuśić kasę na co zechcę, ale jeśli potem będę wyciągał rękę po
    zapomogą
    to muszę się liczyć z tym że ktoś tą rękę utnie. I tyle.