  • 1. Data: 2002-06-24 08:13:01
    Temat: ZUS - odliczenia
    Od: Tobi <t...@p...onet.pl>

    Ktore skladowe skladki zus odliczyc i gdzie?

    --
    - Tobiasz 'Tobi' Szlęk ------------\ ---- aukcje w sieci -------\
    - www.rower.xcom.pl -Rower OnLine- / ------------ www.adico.pl -/

  • 2. Data: 2002-06-24 08:23:38
    Temat: Re: ZUS - odliczenia
    Od: Maddy <m...@i...pl>

    Użytkownik Tobi napisał:
    > Ktore skladowe skladki zus odliczyc i gdzie?
    Zwracam sie z wnioskiem formalnym, żeby z zadawanie pytań w ten sposób
    karać grzywną i publiczną chłostą.
    Chciałabym równiez za każde takie pytanie zadane na tej liście
    dostawać 10zł. W końcu spłaciłabym mieszkanie :-))

    Na pl. rec jasnowidzenie z tym, a nie na podatki!

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2002-06-24 08:51:18
    Od: Tobi <t...@p...onet.pl>

    Maddy wrote:

> [...]
    > dostawać 10zł. W końcu spłaciłabym mieszkanie :-))
    >
    > Na pl. rec jasnowidzenie z tym, a nie na podatki!

    Maddy - spokojnie :)
    Chodzi mi o to, czy skladki za ZUS moge wliczyc w KUP. Jesli tak, to jak
    i gdzie? Prowadze KPiR, jestem VATowcem.

  • 4. Data: 2002-06-24 09:32:45
    Od: "GRABO" <g...@w...pl>

    > Maddy - spokojnie :)
    > Chodzi mi o to, czy skladki za ZUS moge wliczyc w KUP. Jesli tak, to jak
    > i gdzie? Prowadze KPiR, jestem VATowcem.

    Jeśli mogę się włączyć do dyskusji to zależy czy masz pracowników czy nie?
    Jeśli nie to tylko na FP.
    A resztę rozliczasz w PIT.

  • 5. Data: 2002-06-24 09:48:43
    Od: Tobi <t...@p...onet.pl>

    GRABO wrote:

    > Jeśli mogę się włączyć do dyskusji to zależy czy masz pracowników czy nie?
    > Jeśli nie to tylko na FP.
    > A resztę rozliczasz w PIT.

    Pracownikow nie mam, a PITu nie wypelniam - za niski przychod.

  • 6. Data: 2002-06-24 09:56:45
    Od: "GRABO" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Tobi" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Pracownikow nie mam, a PITu nie wypelniam - za niski przychod.
    Rozliczysz w rozliczeniu rocznym na podstawie dowodów wpłaty do ZUS.
    Pozadrawiam Grabo.

  • 7. Data: 2002-06-24 10:02:22
    Od: Tobi <t...@p...onet.pl>

    GRABO wrote:

    > Użytkownik "Tobi" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Rozliczysz w rozliczeniu rocznym na podstawie dowodów wpłaty do ZUS.
    > Pozadrawiam Grabo.

    Pytam bo czytalem kiedys na grupie, ze spoleczne tez mozna albo w PIT
    albo w ksiegi. Wiec moge w ksiegi spoleczne czy tylko FP?

  • 8. Data: 2002-06-24 10:11:34
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    > Pytam bo czytalem kiedys na grupie, ze spoleczne tez mozna albo w PIT
    > albo w ksiegi. Wiec moge w ksiegi spoleczne czy tylko FP?

    Przeczytaj ustawe. Nie jest tego duzo. Wtedy sam zdecydujesz jak mozesz te
    skladki rozliczyc.

    Karol

  • 9. Data: 2002-06-24 10:34:57
    Od: "GRABO" <g...@w...pl>

    > Pytam bo czytalem kiedys na grupie, ze spoleczne tez mozna albo w PIT
    > albo w ksiegi. Wiec moge w ksiegi spoleczne czy tylko FP?

    Zgodnie z rozp. w sprawie prowadzenia KPiR, objaśnienia 14 kolumny pisze, iż
    nie można wpisywać do kosztów składek społecznych płaconych za siebie.
    Grabo.

  • 10. Data: 2002-06-24 10:51:34
    Od: Tobi <t...@p...onet.pl>

    GRABO wrote:

    > Zgodnie z rozp. w sprawie prowadzenia KPiR, objaśnienia 14 kolumny pisze, iż
    > nie można wpisywać do kosztów składek społecznych płaconych za siebie.
    > Grabo.

    Bardzo serdecznie dziekuje! No i pozdrawiam Maddy, bo juz nieraz mi
    pomogla choc tym razem zalamala sie moim lakonicznym pytaniem ;)