  • Data: 2005-03-17 10:47:08
    Temat: Re: ZUS - umowa o dzielo
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "witek" <w...@g...pl.spam.invalid> napisał w
    wiadomości news:d1ajqi$gl9$3@inews.gazeta.pl...

    > Tylko mi nie mów, że z umów zleceń opłacasz sobie samodzielnie
    > emeryturę.

    Hmmmm, nie bardzo rozumiem co masz na mysli mowiac "oplacasz
    emeryture"... Mam po prostu dostateczna ilosc srodkow na
    funkcjonowanie przez iles tam lat, mimo ze nigdy w zyciu nie bylem
    zatrudniony na umowe o prace i raczej nie bede. A to co z ZUS-u
    ewentualnie dostane (albo i nie), to nie biore tego raczej pod uwage.

    pozdrawiam, marekz