  • Data: 2004-06-09 08:57:52
    Temat: Re: ZUS - wyplata chorobowego.
    Od: "ana&pio" <a...@j...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Place przelewem bankowym, termin jest do 10 kazdego miesiaca.
    > No i place im dokladnie 10. Mam rozumiec, ze jest ok?

    To zależy. Musisz sprawdzić dokładnie na wyciągu, którego dnia pieniążki
    zeszły z konta. Po jeżeli przelew robi się po którejś godzinie (zależy od
    banku) to z konta schodzi dopiero następnego dnia. U mnie sytuacja wyglądała
    następująco: Zawsze płaciłam 10 na poczie. Ale od pewnego czasu wprowadzili
    na poczcie coś takiego jak konto GIRO, przez które się wpłacało kase. No i
    dalej płaciłam 10, bo się nie doczytałam, że trzeba płacić dzień wcześniej.
    I już była przerwa w opłacaniu składek.
    A tak w ogóle to dostarczyłeś zwolnienie do zusu, bo to trzeba zrobić w
    ciągu 7 dni, w przeciwnym wypadku obniżą Ci zasiłek o 25%

    Pozdrawiam
    Anna